Translate

diumenge, 28 de novembre del 2010

ENCARA NO 60.



S'ho tenien ben amagat. Com menteixen !!!!!!!!!!! No entenc perque treien aquelles notes tan, diguem-ne, baixes en Literatura, si han escrit un guió de puta mare, han fet un casting de nassos, i han dirigit una posada en escena mereixedora del millor premi. TOCAR LA FIBRA del cara de poker, PAPALLOPIS. Sí, perque, me la veu tocar, la fibra eh!!!!! !!!. que no hi hagi confussions.

Em van dur enganyat des de qui sap quan!!!!!!! i jo, que aparentment sempre me n'adono de les sorpreses, enguany me l'han colat ben colada, serà l'edat.............i la conxorxa LLOPISESTEVEVILLARARROYOOTXENADANA.
Els amics de la feina, els amics del Centre (els del principi i els més recents), els amics de sempre que, malgrat les llargues temporades sense saber-ne res de res, quan ens retrobem, sembla que ens haguessim vist el dia abans, i els que no van poder acompanyar-nos però que hi eren, i en Fran, la Carol, la Carmen, el Manolo, el tete Carlos, la Nuri, el Carlitus, la Sónia i per fi els LLOPISESTEVEVILLARARROYO, (sembla una cançó del 6A) Entre tots em veu fer passar una estona............................ sorpresiva, engrescadora, ridícula (quina perruca i quines fotos!!!! i a mi qué) però per demunt de tot emotiva, molt emotiva.

Ah, un però, ja sabeu que sempre tinc un però preparat (sóc un tocallóquenosona). Aquella senyal que s'anava repetint repetidament, hahahahaha. LIMIT 60, i una merda!!!!!!, ja sabeu que, sovint, com a bon sagitari, em salto les normes i aquesta més!!!!! NO HI HA LIMITS,


, ja sou historia!!!!!!!!!

Continuaré fent present amb la vostra companyia i amb la de l'Enriqueta, els nanos, i la de tots aquells que em donen força i motius per continuar

muacs, muacs, muacs, muacs, muacs, muacs, abraçada, abraçada, abraçada, abraçada, encaixada, encaixada, encaixada, bé, tot el que tan m'agrada..............










3 comentaris:

Buscador d'Indrets. ha dit...

Moltes felicitats per avançat!!! I si t'ha enganyat deu ser per l'edat que un ja no s'adona de res.
Recorda que de senyal també està la de limit 120.

CARLES ha dit...

BESARKADA HANDI BAT, LAGUN!!!

Buscador d'Indrets. ha dit...

ARA SI!!
MOLTES FELICITATS!!! A PASSAR BON PONT.

CANIGO 24-7-2010