Translate

dilluns, 19 de desembre del 2011

TRANQUILITAT

Doncs si, tranquilitat, molta tranquilitat.
Encara teniem dies de vacances i vam decidit allargar el cap de setmana fins dimarts 20.
Vam començar dissabte. Després d'arribar a Vilada a primera hora del mati (ens aixequem ben dora, ben dora,) posar en marxa la calefacció i, tot seguit, marxar cap a Berga. Vam estar passejant pel passeig (on si no), carrer Major, Plaça de l'Ajuntament també dita de Sant Pere, molt coneguda peque es on es cel.lebran els balls de Plens de la Patum. i cap el vespre vam repetir per tal de veure els carrers guarnits. (aneu al minut 15 del video).Els comerciants de la població ha ideat una nova forma molt original i "barateta" per resaltar les façanes i monuments, tot una novetat que fa badar els "pixapins" i autoctons.
Diumenge NO ens vam aixequar ben dora, ben dora, perque fotia un fred de collons. Així doncs despres d'esmorzar, cap a dos quarts d'onze vam agafar la pista de la clusa fins a Can Comelles. Entre anar i tornar, 8 kilometrets, després un vermutet al Bar d'en Comellas (no tenen res a veure amb la masia), prenent el solet com un parell de llargandaixos i gaudint de la nmajestuositat dels cims de la Serra de Pic-en-cel. Per la tarda sessió de cinema "COMO AGUA PARA CHOCOLATE". No em va agradar el final de la "peli", tot i que era previsible.
I avui, tot el dia mandrejant !!!!!!!!!!!!! de quan en quan, es necessari, molt necessari. Al vespre hem sortit a passejar per poder veure l'abet de la plaça dels gronxadors amb els llums encesos. Fa patxoca, si senyor. Cap de setmana llarg, ben aprofitat.